Aankoop-in-4-stappen

Bent u op zoek naar een woning, dan helpen wij u graag bij het gehele aankooptraject. Dat is niet alleen handig, maar het geeft ook zekerheid. U kunt zichzelf lekker focussen op de sfeer, de ruimte en de omgeving, terwijl wij kijken naar alle zakelijke beslommeringen en technische beoordelingen.



Meer weten hoe onze aanpak is, we leggen het graag onderstaand aan u uit:



1. Woning gevonden, samen kijken
Verliefd geworden op een woning? Wij gaan graag met je mee kijken! Voelt de woning fijn aan? Is het sfeervol genoeg? Laat de zakelijke aspecten maar aan ons over.

2. Onderzoeken en onderhandelen
Je wilt de woning kopen. Wij zoeken alles voor je uit zoals bestemmingsplannen, milieuaspecten, Vereniging van Eigenaren bij appartementen, bouwkundige staat en natuurlijk wat de reële waarde is. Dan adviseren wij je over de hoogte van de bieding. Is het akkoord? Dan gaan we onderhandelen en halen we de beste prijs eruit.

3. Zakelijk alles regelen
Wij checken voor je de koopovereenkomst. Jij kan nu aan de slag met de aanvraag van je hypotheek en je gaan voorbereiden op de verhuizing.

4. Notaris bezoeken en verhuizen
Vandaag krijg je de sleutel. Eerst inspecteren we samen je nieuwe woning. Is alles zoals afgesproken, nemen we de meterstanden op en rijden we samen naar de notaris. Hier worden de handtekeningen gezet en ben je officieel de eigenaar.


Wilt u ook gebruik maken van onze expertise bij aankoop?
Bel dan 050-30 911 75  of vul het onderstaande contactformulier in.

Download hier alvast onze Aankoop-checklist.

Bel mij

Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring